Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

"Φιλότιμο" εναντίον "τί με νοιάζει". Η πικρή αλήθεια!!!

Έλληνες. Κάποιοι λένε ότι είμαστε ο μόνος λαός με λέξη σαν το "φιλότιμο" στο λεξιλόγιό μας. 
Εγώ νομίζω ότι το φιλότιμο μπορεί να αντιπροσώπευε τον Έλληνα μέχρι και τη δεκαετία του '70, το πολύ. Μετά έγινε ο λαός του "Τί με νοιάζει;". Με αυτό ως μέτρο, κυκλοφορούμε ανάμεσα στους άλλους συνέλληνες. Με αυτό οδηγούμε, συναλλασόμαστε, ψηφίζουμε, "μετράμε" τον κόσμο γύρο μας, και αυτό είναι το dna της στάσης μας απέναντι στον κόσμο που μας περιβάλει. Είχα τη διαστροφή να συγκεντώσω τα "τί με νοιάζει" που άκουσα-ένιωσα-συνάντησα από ανθρώπους που βρέθηκαν γύρω μου. Από το δρόμο και το super market, μέχρι τη δουλειά και τις οικογενειακές ή φιλικές συμμαζώξεις τις τελευταίες 5ημέρες. Τα αποκρυστάλλωσα σε φράσεις με το "τι με νοιάζει" ως δομικό στοιχείο -άμεσο ή έμμεσο- του συλλογισμού των συμπατριωτών μου και σας το "χαρίζω".
Τί με νοιάζει που δεν μειώνεται η ανεργία; Είμαι άνεργος εγώ ;
Τί με νοιάζει που θα αυξηθεί το εισητήριο των αστικων συγκοινωνιών; Σαν πως εγώ δεν είμαι συνειδητά λαθρεπιβάτης;
Τί με νοιάζει που το ασφαλιστικό σύστημα δε "βγαίνει"; Εγώ στα 54, δεν ειμαι ήδη συνταξιούχος;
Τί με νοιάζει που εδώ απαγορεύεται το παρκάρισμα; Άμα κάνω τη δουλειά μου όπως με βολεύει, τί με νοιάζει η μαμά με το καροτσάκι ή ο παππούς που θα κατέβει στο δρόμο;
Τί με νοιάζει που θα εμποδίσω τους πεζούς; Εγώ θα κατέβω στο δρόμο;
Τί με νοιάζει που βρωμίζω τον τόπο πετώντας τα σκουπίδια μου έξω απ' τον κάδο; Σκουπιδιάρης είμαι;
 
Τί με νοιάζει που μηδενίστηκε η αξία των Ελληνικών Τραπεζών; Έχω εγώ τράπεζα;
Τί με νοιάζει που που δεν έρχονται επενδύσεις; Θα βάλω εγώ κάτι στην τσέπη μου;
Τί με νοιάζει που οι μαθητές μου δεν καταλαβαίνουν τί λέω, όπως το λεω; Εγώ πώς θα κάνω ιδιαίτερα;
Τί με νοιάζει που υπερφορολογούνται οι επιχειρήσεις; Έχω εγώ επιχείρηση;
Τί με νοιάζει που ο υδραυλικός μου, δεν μου κόβει απόδειξη; Εγώ δε θα γλυτώσω ένα δεκάευρω;
Τί με νοιάζει που τα γήπεδα έχουν γεμίσει αλήτες που σπάνε ότι βρούν μπροστά τους; Μένω εγώ κοντά σε γήπεδο;
Τί με νοιάζει εμένα που εμείς οι 200 κλείσαμε τους δρόμους; Αν απεργώ εγώ, κανένας να μην παει ήρεμα στη δουλειά του.
Τί με νοιάζει εμένα αν χάσεις το εξάμηνό σου; Εμένα με νοιάζει πότε θα πάρω πτυχίο;
Τί με νοιάζει που κάτι "ανθέλληνες" πιστεύουν οτι οι Έλληνες είμαστε ένας ελεεινός λαός; Εμείς είμαστε οι καλύτεροι του κόσμου! Έτσι δεν είναι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου